Borde kanske sova lite eller?

Jag har sovit riktigt dåligt på sista tiden. Vet faktiskt inte riktigt varför... Kan vara pga min hosta, men det känns inte riktigt som att det är därför jag är trött... Men shit the same. Det löser sig, sa mannen som sket i vasken xD

Imorgon ska jag på distriktsrådsmöte i Luleå. Förhoppningsvis tar det inte allt för länge ^^ Sen ska nog Morgan komma till mig. Och jag siktar på att plugga lite fysik oxå, med tanke på att jag har prov på Onsdag xP 

Sen det faktum att det är det fysik provet som halva min årskurs failade totalt på, för att det var jätte svårt, är inte direkt lugnande.. Men jag gör mitt bästa och hoppas det räcker :)


Bilden är på mig i Älvsbyn. Jag var väldigt trött där för jag somnade strax efter med kameran fortfarande igång xP Men annat än det var det en helt ok bild :) 

En annan helt random sak, jag insåg idag att jag kan blogga från min mobil. Eftersom jag har gratis 3G. Så nu kommer jag mest troligt blogga ännu mer xP

Nu ska jag sova så jag orkar ha styrelse möte imorgon. Skriver väl något under dagen imorgon (nu när jag upptäckt min mobil) x3

Kram Melvin (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!